Sockerfri LCHF-glass




Även en LCHF-are kan vilja ha en svalkande glass i värmen. Eller glass framför TV:n bara för att det är gott. Nu finns det ett alternativ till oss! Står t.o.m. LCHF på den. Sockerfri glass från Alvestaglass. Den är jättegod tycker jag! Man bör dock tänka på att den innehåller en del sötningsmedel som ju triggar sötsuget. Jag har letat efter denna en tid. Bara ett ställe jag funnit den på i Skövde -Ica Kvantum. Där har de vaniljsmaken. Den tillverkas också med kraftig chokladsmak, men den har jag inte sett till någonstans i Skövde.


Bild från alvestaglass.se

Kommentarer
Postat av: Therese

Chokladen är godast! Riktigt smarrig!! Men vaniljen är oxå god. Här hos oss finns den på flera butiker. Du kan kolla på www.alvestaglass.se och se vart glassen säljs.

2011-08-29 @ 12:49:11
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0