Powerwalk 47 minuter




Äntligen slutade det åska och regna så att jag kunde bege mig ut i naturen. Dock började det regna igen efter halva rundan, men det var bara avsvalkande och skönt!

Det är så himla härligt att vara ute och powerwalka! Men tyvärr har jag nu känningar i mitt högra knä, så det är dags för några vilodagar. Vill verkligen inte att det ska förvärras, så jag måste ta det piano. Jag är så otroligt förbannad, ledsen och besviken över mina värdelösa knän. (Mina knäskålar rör sig felaktigt och skaver därför mot vävnad, vilket ger inflammation.) Dock blir jag inte lyckligare av att tänka på allt jag inte kan göra pga. mina knän, se hindren. Försöker tänka på vad jag kan göra. Jag kan vara ute och gå, i kontrollerade mängder, igen. Det var totalt uteslutet för en tid sedan. Är också lättad över att jag inte längre har konstant smärta. Vill aldrig tillbaka till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0