Lindts mörka choklad




Jag har två stora laster. Bild på dem nedan..! Jag är galen i Lindts mörka choklader. Köper den härligt kraftiga med 90 % kakaohalt (14 g kolhydrater/100 g hittade jag info om på nätet) eller en annan mumsig jag nyss upptäckt, deras milda choklad med 85% kakaohalt (har ej funnit kolhydratinnehåll på denna tyvärr...)

Många säger att de tycker att det räcker att äta ett par bitar av dessa kraftiga choklader, men det håller jag tyvärr inte med om... Jag äter gärna mer än så, vilket ju tyvärr gör att jag får i mig väl mycket kolhydrater. Min kropp kan verkligen skrika efter chokladens ämnen!

Jag tror att Gud tänkte på kvinnan, eller eventuellt specifikt mig, när han uppfann chokladen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0