God förmiddag och välkommen hit



Vad passar väl bättre än att börja sin blogg, liksom dagen, med frukost?

Efter en go' sovmorgon gjorde jag mig en äggröra. Den är gjord med kärlek men framför allt med mycket smör samt grädde. Hittade lite smaskig rökt skinka i kylen också.




Vart du har kommit?

Jag är en LCHF:are som heter Linda. Detta är en blogg med syftet att inspirera andra LCHF:are och de som är nyfika på denna fettrika och kolhydratsfattiga kosthållning.

Jag har börjat äta enligt LCHF för att jag vill gå ned i vikt. Att mitt blodsocker stabiliseras och att kosthållningen förebygger karies ser jag som mycket välkomna effekter jag får på köpet.

Kommentarer
Postat av: pippi

Vilken bra blogg!

Tack för alla fina recept, nu kör jag igång igen.

Tack!

2011-09-10 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0